הפקת נופשי לחברות וארגונים בארץ ובחול

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

נופש חברות

לא רבים מכם יודעים אבל טריפל החלה דרכה בענף התיירות, והתמקצעות זו היא הבסיס לחלק לא מבוטל מהפעילות השוטפת שלה.
הפקת נופשי לחברות וארגונים בארץ ובחול היא עיסוק ייחודי הדורש המון ידע, ניסיון והבנת הענף עד לפרט הקטן ביותר. בין אם המדובר בנופש בוטיק מצומצם של עסק קטן או נופש שנתי של חברת ענק, אנחנו המומחים לדבר.
מזה שני עשורים אנחנו מפתחים ומבטאים מעשית את כל רעיון ולו המטורף ביותר שיש ללקוחות שלנו.
כשחברה פונה אלינו להפיק לה נופש היא למעשה מבקשת מאיתנו להגשים פנטזיה. זו לא רק חופשה, לא רק כמה ימי מנוחה, כי נופש חברה הוא הזדמנות עבור החברה לייצר ערך מוסף גבוה עבור העובדים ובכך לבנות שייכות, אחווה, תחושת משפחה, ורגעים בלתי נשכחים בחיי החברה.

 

כאחת מהחברות הוותיקות בתחום נופש חברות, לטריפל הפקות יש ניסיון עשיר בפיתוח קונספט ייחודי עבור כל חברה וחברה המותאם לאופייה ולחלומות שלה יחד עם יכולת ביצוע מוכחת לאירוע נופש יוצא דופן.

לטריפל קשרים ענפים עם מיטב אתרי האירוח בארץ ובעולם, וצוות מיומן היכול לטוות את הקשרים הנכונים בין כל הגורמים השונים לצורך בניית חווית נופש מושלמת.

הנוסחה הסודית לנופש מוצלח
לטריפל ניסיון עם אתרי נופש קלאסיים וכאלו שבשטח, עם פרופיל שירות גבוה ומפנק או אתגרי אפילו אקסטרים, עם טריפל אין תקרה שלא תפרוץ.
כשמדובר במספר רב של משתתפי נופש חשוב לתת מענה לכל אחד ואחד ולנסות לייצר חוויה לכל המשתתפים, לכן בטריפל פיתחו נוסחה ייחודית לקבוצות גדולות ואף לקבוצות קטנות בהן הנופש נחלק למספר עוגנים כך שייתן מענה חוויתי לכל קבוצה משתתף ומשתתפת

במרוצת השנים הפקנו עבור השמות הגדולים ביותר נופשים ברמת הפקה מאד גבוה, כאלו היו עבור מגדל , מגדל שוקי הון, שגיא יוגב, ועוד. טריפל גם

הצוות במשרד יודע שמדובר בצמד "מטורפים" ואלה הסטנדרטים. טירוף של יצירתיות. לא פחות.
הניסיון שלנו עומד לטובתכם לא רק ברמת הרעיון, התכנון והארגון אלא גם ברמת הביצוע הכוללת את הספקים שהפכו להיות הרבה מעבר, אתרי הנופש בארץ ובחו"ל הם "בית" עבורנו והלוקיישנים שאנחנו מכירים גורמים לנו לרצות את פניהם של העובדים שלכם כשהם מגיעים לשם.

זו אחת הסיבות שאנחנו שם (!) איתכם.
רוצים להתרשם קצת יותר? בקרו בגלריית התמונות והסרטים שלנו כי אי אפשר לוותר על לראות את ההתפעלות הזו. זמינים 24/7 לא בקטע של סיסמא.