הפקת-אירועים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

הפקת אירועים עסק למקצוענים
רוצים לתכנן השקה יוקרתית? אירוע שיווקי מרשים או אירוע פרטי מסוגנן? רק תגידו.
הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות זה לבטא את החלום שלכם.
לקול שלכם יש 100% מקום שמשתלב בהרמוניה מוחלטת עם הידע והניסיון שלנו.
לחברת ההפקה שלנו צוות מסור, אכפתי, מנוסה והכי חשוב- יצירתי וחד.
כשאנחנו מתיישבים לתכנן אירוע, אנחנו עושים זאת בעמידה.
כי הרעיונות הכי טובים מגיעים תוך כדי תנועה.
והתנועות הכי טובות מגיעות מתוך היכולת לדמיין את הרעיון ולהמציא את המציאות.

אירועי חברה

כחברה או ארגון אתם ודאי חוגגים אירועים שונים: חגים, ציוני דרך חברה, עם צוות העובדים או צוות ההנהלה ולמעשה כל סיבה היא סיבה טובה למסיבה.
וכאן נכנסת טריפל ככח המפיק החושב המביים  המיוחד עם רעיונות יוצאי דופן להפקת אירוע בלתי נשכח.

אירועי חברה הם גם אירועים עסקיים כחלק מכל מערך השיווק של העסק לאו דווקא לעובדי החברה ומנהליה אלא גם  ללקוחות החברה או ספקיה.
אירוע חברה טוב נמדד ברמת ההצלחה לשדר את מסר הארגון ולהציג את הצד החזק שלו, את המסרים הנכונים ולעצב את דעת הקהל הנבחר להיות שגרירים לעסק.
פיתוח קונספט נכון המיועד לקהל הנבחר הוא מומחיות ובזה טריפל מצטיינת.

משיקים מוצר? שירות חדש או חוויה ?

חברות רבות עוסקות בלשפר את המערך העיסקי שלהם בהשקות מוצר או שירותים חדשים.
בניית אירוע השקה אינו דומה לאירוע אחר מאחר והוא בדרך כלל אמור להפיץ את המוצר או המסר לקהלים חדשים שאינם חשופים לחברה או לשירות ביום יום.
למעלה מעשים שנה שטריפל מנוסה בהפקות השקה הן למוצרים והן לשירותים חדשים אותם מציעות החברות שעובדות עימה, בניית קונספט האירוע עצמו וכל מעגל המיקרו אירועים הסובבים אותו, פרסום במדיות השונות והנגשת המסר לכלל הקהלים, ובעיקר בניית אירוע השקה מהדהד ובלתי נשכח.

 

הפקת כנסים

הפקת כנסים בטריפל מתמקדת בכנסים רפואיים. אנחנו עובדים עם מיטב החברות בעלות פרופיל רפואי מוצהר כמו חברות תרופה וארגני בריאות כנסי רפואה דורשים בדרך כלל תשומת לב יחודים בשל אופי הנושאים המועברים בכנס, שילוב דוברים מכל העולם, ושימ דגש על כך שישראל היא מעצמה עולמית בתחום

קראו עוד

נופשונים וימי כיף לעובדים

יוצאים לחופש חברה, מגבשים את הצוות, משחררים עניבות ומפעילים את השרירים קצת ביחד, כל חברה וארגון צריך קצת חופש ביחד זה תורם למחזור הדם ומצעיד את החברה כיחידה קדימה, ולטריפל ניסיון ארצי ובינלאומי בתחום